„Subaru“ ir vėl tapo didžiausią išliekamąją vertę turinčiu prekės ženklu

„Subaru“ ir vėl tapo didžiausią išliekamąją vertę turinčiu prekės ženklu

2016-01-29 09:52:23

„Subaru“ prekės ženklas dar kartą pripažintas kaip turintis aukštą ir nekintančią išliekamąją vertę. JAV automobilių tyrimų įmonė „Kelley Blue Book“ įvardijo „Subaru“ geriausiu prekės ženklu pagal išliekamąją vertę.

„Kelley Blue Book“ – lyderiaujanti JAV įmonė, kuri teikia informaciją apie naujus ir naudotus automobilius gamintojams ir vartotojams. Antrus metus iš eilės „Subaru“ pelnė garsų „Best Resale Brand“ apdovanojimą už stabilią aukštą savo automobilių išliekamąją vertę.

„Dėl aukštos visų savo modelių išliekamosios vertės „Subaru“ ir vėl užtikrintai iškopė į sąrašo viršų“, – teigė „Kelley Blue Book“ direktorius Ericas Ibara.

Tyrimas atliktas atsižvelgiant į faktines automobilių išlaikymo išlaidas per 5 metus. „Kadangi savininkams svarbiausias rodiklis iš tiesų yra automobilio nuvertėjimas, mūsų tyrimas jiems padės priimti geresnį sprendimą renkantis automobilį“, – tvirtino „Kelley Blue Book“ savo spaudos pranešime.

„Šis apdovanojimas byloja, jog mūsų prekės ženklas visame pasaulyje sietinas su stabiliomis mažomis išlaikymo išlaidomis“, – teigė „Subaru Nordic“ Baltijos regiono direktorius Ringo Rahumeelis.

Daugiau informacijos galima rasti „Kelley Blue Book“ interneto svetainėje:
www.kbb.com/new-cars/best-resale-value-awards/
http://www.kbb.com/new-cars/best-resale-value-awards/best-brand/

  • 23 iš 107