Vienas pirmųjų naująjį „Subaru Levorg“ išbandė Dominykas Butvilas

Vienas pirmųjų naująjį „Subaru Levorg“ išbandė Dominykas Butvilas

2015-10-26 10:53:47

Spalio pradžioje Lietuvoje debiutavęs sportiškas „Subaru“ universalas „Levorg“, panašu, atverčia dar vieną naują automobilių rinkos puslapį. Beveik prieš du dešimtmečius „Subaru“ tapo naujo segmento pradininkais, pasiūlę padidinto pravažumo „Outback“ universalą, kuris iki šiol yra tarp geriausiai perkamų modelių. „Levorg“ – sportiškas universalas – puikiai tinka ir sportiškumą mėgstančiam, ir funkcionalumą vertinančiam vairuotojui, o visais ratais varomų analogų irgi beveik nėra.

Kuo naujasis „Levorg“ patrauklus praktiškai, galimybę išbandyti turėjo kelios dešimtys oficialiojo šio gamintojo atstovo – „JMA centro“ – klientų, savaitgalį praleidusių netradiciniame renginyje, pavadintame „Levorg Challenge“.

Išradingai parinktas maršrutas ir originalios užduotys beveik visai dienai bendram iššūkiui suvienijo ekipažus, kuriuos dažniausiai sudarė šeimos, mėgstančios „Subaru“ automobilius. O šio orientavimosi ralio finiše visų laukė speciali užduotis – tikras „Levorg“ išbandymas.

Renginyje dalyvavę „Subaru“ gerbėjai (o universalus šios markės „fanai“ tikrai mėgsta) gyrė itin erdvų saloną bei talpią bagažinę. Jie akcentavo, kad naujojo modelio salono apdailos medžiagos – itin kokybiškos. Ir panašu, kad naujiena pateisins lūkesčius: Baltijos šalyse dar iki oficialaus pristatymo buvo užsakyta net 50 „Levorg“ modelių.

Vienas pirmųjų Lietuvoje naująjį modelį išbandė ralio meistras Dominykas Butvilas. Šiemet Europos ralio čempionato ERC2 klasėje bronzos medalį užsitikrinęs lenktynininkas rado panašumų tarp jo varžybose vairuojamo „Subaru WRX STI“ modelio ir naujojo „Levorg“: „Automobilis puikiai klauso vairuotojo ir „laikosi“ ant kelio. Gal tai ir padangų nuopelnas, tačiau sukibimas su kelio danga buvo pavydėtinas ant įvairios dangos. O ir variklio galios tikrai pakako. Manau, kad pasijusti beveik lenktynininku galės kiekvienas, sėdęs prie šio modelio vairo. Nors žinodamas, kad vairuotoji automobilį su turbininiu varikliu, lauki itin standžios sportiškos pakabos reakcijos, komforto buvo „per akis“. Man labai patiko tas komforto ir sportiškumo derinys. Toks sunkiai nusakomas jausmas: pakaba standi, bet maloniai standi ir leidžia važiuoti tikrai komfortiškai“, - teigė patyręs lenktynininkas.

  • 17 iš 107