SUBARU pamaloninęs prizų lietus

SUBARU pamaloninęs prizų lietus

2016-04-05 12:52:19

Kelley Blue Book“ paskelbtame „Brand Image Awards 2016“ nugalėtojų sąraše SUBARU tapo dominuojančiu prekės ženklu, susižėrusiu pagrindinius prizus. SUBARU pelnė tris prestižiškiausius titulus: „Best Overall Brand“ (geriausio prekės ženklo), „Best Performance Brand“ (efektyviausio prekės ženklo) ir „Most Trusted Brand“ (patikimiausio prekės ženklo).

„Kelley Blue Book“ – JAV lyderiaujanti automobilių tyrimų įmonė. Jos pateikti šių metų vertinimai pagrįsti plataus masto „Brand Watch“ studija, kuri rengiama kiekvienais metais.

Šiais metais „Kelley Blue Book“ bendrovė taip pat yra pripažinusi „Subaru Outback“ geriausiu šeimyniniu automobiliu crossover automobilių kategorijoje. Šį titulą jis pelnė už aukšto lygio saugumą, išskirtinę ekonomiją ir erdvų saloną.

Be to, JAV internetinio žurnalo „US News & World Report“ organizuotuose 2016 m. geriausių šeimyninių automobilių rinkimuose „Outback“ tapo nugalėtoju universalų kategorijoje.

Australijoje pelnytas dar vienas apdovanojimas: „Subaru Outback“ išrinktas geriausiu Australijos automobiliu keturiais ratais varomų visureigių (SUV) kategorijoje.

Aukšta išliekamoji „Subaru“ vertė neliko nepastebėta ir Kanadoje. Šiais metais „Subaru“ prekės ženklui skirtas „Auto Lease Group“ apdovanojimas „Residual Value Award“ (jį pelnė „Outback“, „XV“ ir „WRX STI“ modeliai atitinkamose kategorijose

  • 30 iš 107