SUBARU FORESTER APŽVALGA

Remigijus Butavičius

Remigijus Butavičius

+370 46 272373

+370 68844159

rbutavicius@subaruklaipeda.lt

SUBARU FORESTER - PRISTAIKO PRIE VISŲ JŪSŲ POREIKIŲ

Susipažinkite su SUBARU FORESTER. Didžiulės jo galimybės ir neribotas universalumas kasdien įkvėps jus nuveikti ką nors naujo, o nuolatinė visų varomojų ratų sistema bei įspūdingai mažos degalų sąnaudos leis pasiekti beveik bet kurį jūsų tikslą. Jis nebijo važiuoti ten, kur drąsiai jausis didelių visureigių šeimininkai. Jis leis į bagažinę sukrauti tiek bagažo, kad pavydės universalų vairuotojai. Jis apsups jus komfortu ir neprilygstamu saugumo jausmu. Jis - išraiškingas, ryškus, įsimenantis. Jo dizaino tikrai nesupainiosite su kitų gamintojų modeliais.

Kad ir kur išsirengtumėte su FORESTER, kad ir ką pasiimtumėte kartu, šis automobilis puikiai prisitaikys prie jūsų poreikių. Išraiškingas FORESTER vidaus ir išorės stilius, įspūdinga kokybė ir genialus dizainas atitinka viską, kam teikiate pirmenybę - įmantrų komfortą, tiesmuką universalumą ir gryną važiavimo malonumą. Visos detalės elegantiškos tiek savo forma, tiek funkcija - pradedant agresyviomis grotelėmis, automatiškai užlenkiamais šoniniais veidrodėliais su LED posūkio signalais ir baigiant naudingais stogo rėmais. Ir nors šiuo automobiliu lengva manevruoti visais gyvenimo vingiais, jame yra daugybė erdvės žmonėms ir bagažui. Be to, FORESTER visada suteiks daugiau malonumo.

FORESTER X-LINE viduje jus ir jūsų keleivius apgaubs moderni ir komfortiška aplinka. Salone pakankamai erdvu, o įvairios priemonės padės jo erdve patogiai naudotis. Kiekvienos naudingos detalės vieta FORESTER X-LINE salone yra parinkta apgalvotai, kad atitiktų jūsų įpročius bei poreikius. Išmoningai suprojektuotame ir erdviame FORESTER X-LINE salone paprasčiau atlikti reikiamus veiksmus, o vairuoti tokį automobilį daug patogiau.

Nuo šiol galite keliauti neprarasdami ryšio su pasauliu. Šiame automobilyje jausitės tarsi namie, o jo intuityviai perprantamos ir lengvai naudojamos technologijos jūsų tikrai neblaškys. FORESTER X-LINE informacijos ir pramogų, navigacijos ir garso sistemas galima valdyti pirštais ar net balsu. Be to, visada galėsite prijungti savo išmanųjį telefoną arba „iPhone“, kad nepamirštumėte nei bičiulių, nei mėgstamos muzikos.

FORESTER X-LINE gerai parengtas jūsų gyvenimo kaleidoskopui – pradedant suplanuotomis atostogomis ir baigiant spontaniškais apsilankymais gamtoje. Plačiame bagažo skyriuje be vargo tilps keturi stambūs lagaminai ir net griozdiška nuotykių įranga, o elektra valdomos bagažo skyriaus durys, platesnės durų angos ir žemesni šoniniai slenksčiai padės lengviau įkrauti ar iškrauti bagažą. Jei reikia pervežti ilgesnius daiktus, galima nulenkti 60/40 santykiu padalijamas galines sėdynes.

PASYVIOJI SAUGA

Apvalaus profilio rėmo konstrukcija

Nors FORESTER kėbulas pagamintas iš lengvasvorių medžiagų siekiant optimalaus automobilio valdymo, tačiau jis labai tvirtas ir užtikrina didelį saugumą. Vairuotojo ir keleivių saloną supa specialiai sukurtas apvalaus profilio rėmas. Stoge, durų statramsčiuose ir grindyse sumontuotos labai stiprios sijos, veiksmingai atlaikančios ir sugeriančios bet kokio tipo susidūrimo jėgą. Todėl važiuodami FORESTER salone jūs esate gerai apsaugoti.

Apvalaus profilio rėmo konstrukcija

Saugos diržai ir saugos oro pagalvės

Standartinė SUBARU FORESTER įranga apima priekinių sėdynių saugos diržus su įtempikliais, patikimai sulaikančius žmones įvykus avarijai, ir jėgos ribotuvais, sumažinančiais krūtinės sužalojimo pavojų. Visų sėdynių saugos diržai yra tvirtinami trijuose taškuose. Siekiant visapusės apsaugos, FORESTER salone yra įrengtos priekinės, šoninės saugos oro pagalvės bei šoninės saugos oro užsklandos. Be to, ant priekinių sėdynių atlošų sumontuotos aktyviosios galvos atramos padeda sumažinti kaklo sužalojimo pavojų, nes įvykus avarijai palinksta į priekį, taip apsaugodamos sėdinčių žmonių galvas. SUBARU FORESTER užpakalinėse sėdynėse įrengti ISOFIX vaikų kėdučių tvirtinimo elementai.

Pėsčiųjų apsauga

Pėstieji ir dviratininkai yra labiausiai pažeidžiami eismo dalyviai. Atsižvelgiant į tai, SUBARU FORESTER buvo sukurtas taip, kad įvykus susidūrimui šie eismo dalyviai kiek įmanoma mažiau nukentėtų. Pavyzdžiui, tarp variklio iki jo gaubto priekinės dalies yra didelis tarpas, kuris atlieka deformuojamosios zonos funkciją. Pėsčiųjų ir dviratininkų apsaugą taip pat padidina smūgius sugeriantys buferiai, variklio gaubto tvirtinimo elementai ir priekinio stiklo valytuvai, kurie susidūrimo akimirką lengvai nulūžta.

Saugi variklio tvirtinimo sistema

Kiekvienas SUBARU automobilis suprojektuotas ir pagamintas siekiant geriausios saugos, kurią padidina ir horizontali BOXER variklio konstrukcija. Variklio tvirtinimo elementai suprojektuoti taip, kad įvykus susidūrimui iš priekio variklis ir transmisija atitrūktų ir slystų po automobilio salonu, o ne į jo vidų.

Saugi variklio tvirtinimo sistema

AKTYVIOJI SAUGA

Matomumas

Neįtikėtinai plati perspektyva ir matomumas priekyje bei gale leidžia FORESTER vairuotojui gerai orientuotis ir laisvai jaustis net siauruose keliuose bei ankštose erdvėse. Deramai suprojektavus priekinių statramsčių padėtį ir integruotai padalijus langus, akląsias zonas pavyko sumažinti iki minimumo. Be to, FORESTER šoniniai veidrodžiai įtaisyti ant durų skydų, todėl matymo laukas pastebimai platesnis.

Matomumas

Stabdžiai

Visuose SUBARU modeliuose yra 4 jutiklių / 4 kanalų ABS sistema, neleidžianti staigiai stabdant užsiblokuoti ratams. ABS sistemą papildo elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema ir pagalbinė stabdymo sistema, kuri nenumatytais atvejais sukuria reikiamą stabdžių slėgį.

Automobilio dinaminio stabilumo sistema

Viena iš standartinių kiekvieno FORESTER įrangų yra automobilio dinaminio stabilumo sistema (VDC), kurios jutikliai leidžia stebėti ir analizuoti, ar automobilis laikosi vairuotojo pasirinktos trajektorijos. Jei, įveikiant kelio vingį ar aplenkiant kliūtį, automobilio stabilumas pakimba ant plauko, ši sistema automatiškai sureguliuoja sukimo momento paskirstymą varomiesiems ratams, variklio galią ir kiekvieno rato stabdį, kad FORESTER pernelyg nenukryptų į šalį.

Automobilio dinaminio stabilumo sistema

 

GERIAUSIA PASAULYJE SUBARU PAGALBOS VAIRUOTOJUI TECHNOLOGIJA

SUBARU tiki VISAPUSE SAUGA, kurios svarbią dalį sudaro sauga siekiant išvengti susidūrimų, todėl dedame visas pastangas rūpindamiesi, kad nelaimė neįvyktų. Štai kodėl sukūrėme „EyeSight“*1 – naujovišką SUBARU pagalbinę vairavimo sistemą. „EyeSight“, tarsi antroji pora kelią stebinčių akių, naudoja dvi stereokameras, fiksuojančias trimačius spalvinius vaizdus su beveik žmogaus akiai prilygstančia vaizdų atpažinimo geba. Iš abiejų kamerų vaizdų tiksliai nustatydama pavidalą, greitį ir atstumą, sistema aptinka ne tik automobilius, bet ir motociklus, dviračius bei pėsčiuosius.*2 Pastebėjusi galimą pavojų, sistema įspėja vairuotoją ir prireikus net įjungia stabdžius, kad padėtų išvengti nelaimės. Šios „EyeSight“ saugos užtikrinimo funkcijos palengvina vairuotojo naštą ir sustiprina FORESTER važiuojančių saugumo jausmą.

„EyeSight“ sistemą sudaro dvi technologijos:
pagalbos vairuotojui technologija skirta informuoti apie situaciją kelyje, o susidūrimo prevencijos technologija – laiku įsikišti ir neleisti įvykti nelaimei.

ADAPTYVUSIS PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMAS

„EyeSight“*1 ne tik išlaiko vairuotojo nustatytą greitį kaip įprastos pastovaus greičio palaikymo sistemos. Aptikusi kitą automobilį priekyje, adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema pakoreguoja greitį taip, kad atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio nekistų, t. y. sistema stebi atstumą ir greičių skirtumą. Sistema valdo variklio, transmisijos ir stabdžių veikimą priderindama jūsų automobilio greitį prie transporto srauto, o automobilio greitis gali būti nuo 0 iki 180 km/h. Adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema, naudojama važiuojant automagistralėmis, greitkeliais ir panašiais keliais, aptinka priekyje važiuojantį automobilį ir jo stabdžių šviesas, todėl gali padėti išlaikyti reikiamą tempą, kai tenka važiuoti vis pristabdant intensyvaus eismo sąlygomis. Tai labai patogu tolimų kelionių metu.

VINGIAVIMO JUOSTOJE IR IŠVAŽIAVIMO IŠ JUOSTOS ĮSPĖJIMAS

Jei vairuojate ir dėl nenumaldomo nuovargio imate vingiuoti ar krypti iš važiavimo juostos, ši įspėjimo funkcija padeda išlikti budriam – pasigirsta garso signalas ir ima žybsėti indikatorius. Vingiavimo juostoje įspėjimo funkcija veikia tik važiuojant apie 60 km/h ar greičiau. Važiuojant maždaug 50 km/h ar greičiau ir atsitiktinai priartėjus bei kirtus važiavimo juostos ribą be posūkio signalo, ši funkcija įjungia garso signalą ir žybsintį indikatorių dar prieš tai, kai jūs iškrypstate iš juostos.

Įspėjimas apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą

Kai esate sustoję ir „EyeSight“ nustato, kad eismas srautas vėl pajudėjo, įspėjimo apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą funkcija garso signalu ir žybsinčiu indikatoriumi paragina vairuotoją važiuoti.

Kelio juostos kontrolės sistema

Važiuojant autostradomis, greitkeliais ar panašiais keliais, kelio juostos kontrolės sistema per stereo kamerą stebi kelio juostos ženklinimą ir nustato, kai automobilis nukrypsta iš savo juostos. Esant apytiksliai 65 km/h ar didesniam greičiui, ši sistema gali padėti kontroliuoti vairą, neleisdama nukrypti nuo kelio juostos ir taip užtikrindama saugumą.

Stabdymo prieš susidūrimą sistema

Aptikusi gresiantį susidūrimą su priekyje esančiu automobiliu ar kita kliūtimi, avarinio stabdymo sistema gali įspėti vairuotoją garso signalu ir įsižiebusia lempute prietaisų skyde. Jei vairuotojas nesiima jokių veiksmų nelaimei išvengti, sistema gali automatiškai suaktyvinti stabdžius, kad sumažintų smūgio stiprumą arba, jei įmanoma, susidūrimo apskritai būtų išvengta. Jei vairuotojas pats imasi veiksmų susidūrimui išvengti, jam gali padėti suveikusi pagalbinė avarinio stabdymo sistema. Jei kyla susidūrimo priekyje pavojus, avarinio vairo valdymo funkcija padeda vairuotojui staigiai pasukti automobilį ir išvengti susidūrimo.

AVARINIS AKCELERATORIAUS VALDYMAS

Kai „EyeSight“ aptinka priekyje esančią kliūtį, o jūs įjungiate važiavimo pirmyn pavarą, automatiškai įjungiamas avarinis akceleratoriaus valdymas – pasigirsta keli trumpi pyptelėjimai, sužybsi indikatorius, o variklio galia sumažinama išvengiant susidūrimo.

*1 „EyeSight“ – tai pagalbinė vairavimo sistema, kuri ne visomis aplinkybėmis gali veikti optimaliai. Už saugų bei atsargų vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Sistemos efektyvumas priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, techninės automobilio būklės, oro ir kelio sąlygų. Išsamią informaciją apie „EyeSight“ veikimą ir apribojimus, įskaitant šioje brošiūroje paminėtas funkcijas, rasite eksploatacijos instrukcijoje. „EyeSight“ įeina į standartinę Forester 2.0XE ir 2.0XS įrangą.

*2 Avarinio stabdymo sistema gali suveikti ne visada. Atsižvelgiant į objektų greičių skirtumą, objekto aukštį ir kitas sąlygas, „EyeSight“ sistema gali neveikti optimaliai.

SUBARU garantijos naujiems automobiliams